BaristoBaristo
  • Kaffeklub
  • App
  • Handelsbetingelser
  • Kaffeklub
  • App
  • Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Baristo ApS
CVR: 39741237 
Ved Gærdet 3

2770 Kastrup

Email: info@baristo.dk
Telefon: 22503833

Bankforbindelse: Nordea
Registreringsnummer: 2150
Kontonummer: 6897943423
IBAN nummer: DK 39 2000 6897 9434 23
SWIFT (BIC) kode: NDEADKKK

Betaling

Hos Baristo.dk har du følgende betalingsmuligheder: Dankort, VISA/Dankort og Mastercard

Levering

Baristo.dk leverer i samarbejde med DAO eller lignende. Fragten er med i købsprisen. Leveringstiden er normalt 2-4 hverdage.

Generelt

Billeder er vejledende. Der kan være ændringer i design, og desuden kan nogle billeder være taget på produkter, som er blevet skiftet. Vi har desværre ikke ressourcer til at overvåge alle kaffeprodukter på nuværende tidspunkt.

Oprettelse af abonnement:

Når du køber en Kaffekasse, oprettes samtidig et abonnement.
Levering af din Kaffekasse sker 1 gang månedligt, normalt på en af de første hverdage i måneden.
Abonnementet gælder kun for de produkter, der bestilles ved oprettelsen.

Det er også muligt at give Kaffekassen som gave til en anden. I dette tilfælde oprettes der ikke et abonnement på dit betalingskort. Du skal blot skrive til os, og så finder vi ud af det.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har desværre ikke fortrydelsesret på Kaffekassen, da dette er friskristet bønner der bliver sendt til dig. Dette jf. Aftalelovens § 1, Forbrugeraftalelovens §§ 18-25 (fortrydelsesret)

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

I tilfælde af at varen evt. er beskadiget ved modtagelsen, så kontakt os hurtigst muligt via e-mail info@baristo.dk, for nærmere information om, hvorledes du skal forholde dig. Når du handler hos Baristo.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen/fejlen ved varen. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen.

Varen sendes til:

Baristo ApS
Ved Gærdet 3
2770 Kastrup

Når du returnerer varen, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Husk desuden at vedlægge en kopi af fakturaen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Baristo ApS og opbevares af hensyn til bogføringslovens regler i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for Baristo ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige på Baristo.dk er Baristo ApS.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til Baristo.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Baristo ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Baristo ApS via e-mail info@baristo.dk.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@baristo.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Som forbruger har du altid mulighed for at indgive en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Medlemsbetingelser

Betaling

Betalingen foregår over en sikker og SSL-krypteret forbindelse. Betalingen er valideret og godkendt af PBS.

Du køber ydelsen af

Baristo ApS
CVR: 39741237 
Ved Gærdet 3
2770 Kastrup

Email: info@baristo.dk

Du modtager en e-mail bekræftelse, når du har gennemført betalingen.

Medlemskabet er til personligt brug og kan bruges af én person. Det kan oprettes af privatpersoner der er fyldt 18 år.

Accept af abonnementsbetingelser

Ved din tilmelding accepterer du, at Baristo.dk må trække det aftalte beløb periodevis i overensstemmelse med det valgte produkt. Vælger du et abonnement, der består af en Kaffekasse får du disse leveret i henhold til den valgte leveringsfrekvens samt har adgang til alle medlemstilbud og -fordele i et løbende abonnement, og kun så længe du selv ønsker det.

Opsigelse af medlemskab og bindingsperiode

Du kan til enhver tid opsige dit løbende abonnement til ophør ved udgangen af den igangværende abonnementsperiode. I så fald vil der ikke blive hævet penge fra abonnementet, før det genaktiveres eller der oprettes et nyt. Opsigelsen af abonnementet kan ske med øjeblikkelig virkning og skal ske via mail til info@baristo.dk

Hvis dit betalingskort snart udløber eller er udløbet, kan du taste dit nye kortnummer på baristo.dk, og derved opretholde dit medlemskab.

Kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold

Indmeldelsen er bindende fra det øjeblik vi afsender den første Kaffekasse eller du på anden vis har benyttet dig af vores medlemstilbud og -fordele, og derved tager dit medlemskab i brug. Kortholder er forpligtet til at betale det fulde beløb for hele den valgte medlemsperiode og efterfølgende abonnementshævninger, med mindre abonnementet i mellemtiden er opsagt jf. ovenstående regler for opsigelse.

Procedure for abonnementshævning

Løbende abonnementer bliver automatisk fornyet, og der vil blive trukket det beløb, som du har bundet dig til. Hele beløbet trækkes på én gang.

Hvad venter du på?

Hent Baristo og kom i gang med det samme.

Hent i App Store   Hent i Google Play
Baristo ApS - Info@baristo.dk

© 2021 Baristo.